دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

اس ام اس عاشقانه و غمگین ۷

اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه

.

.

دل آرام را بی تاب میکنی! دل بی تاب را آرام !

آخرش نگفتی: تو ، دردی یا درمان ؟

.

.

.

لباسی را که از تنت در میاری

 و بی توجه پرتش می کنی

من آرزوی بوییدنش را دارم . . .

.

.

.

آدم‌ها تنها که نـباشند، می‌روند ،

تنها که مـی‌شوند ، برمی‌گردند . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و غمگین ۶

چه دنیای بزرگی شده , تا چشم کار می کند86;رگی شده , تا چشم کار می کند

جای تو خالی ست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دوستت می دارم ای عاشق ترین

تو که در قلبم چنین بنشسته ای

خوش نشین که جای خوبی آمدی

خوب می دانم که خیلی خسته ای

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گل را ساعتی -عششق را لحظه ای-محبت را روزی-اما تو را همیشه دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای دیدن ادامه اس ام اس ها به ادامه مطلب برود

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و غمگین ۵

شق محکومی است که محاکمه نمی شود
دیوانه ایست که معالجه نمی شود
بیگانه ایست که شناخته نمی شود
سکوتی است که شکسته نمی شود
وفریادی ایست که ارام نمی شود
.
.
.
ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد !
اگر آداب ِ ماندن نمیدانید
لااقل
درست ترکشان کنید
تا تَرَک برندارند
.
.
 
 
به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه وغمگین ۴

گاهی خوردن لگدی از پشت ! برداشتن گامی به جلو است . . .

 

تمام تلاشت در زندگی این باشد که روزگار را مطیع خود کنی

نه این که خود مطیع روزگار باشی . . .

 

دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند ، و بعضی ها که لیاقت دیدن

تو ندارند ، غرق شوند . . .

 

 

عشق مرگ نیست زندگی است ، سخت نیست عین سادگی است

عشق عاشقانه های باد و گندم است ، اولین پناهگاه کودکی آخرین پناهگاه آدم است




بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه وغمگین ۴

گاهی خوردن لگدی از پشت ! برداشتن گامی به جلو است . . .

 

تمام تلاشت در زندگی این باشد که روزگار را مطیع خود کنی

نه این که خود مطیع روزگار باشی . . .

 

دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند ، و بعضی ها که لیاقت دیدن

تو ندارند ، غرق شوند . . .

 

 

عشق مرگ نیست زندگی است ، سخت نیست عین سادگی است

عشق عاشقانه های باد و گندم است ، اولین پناهگاه کودکی آخرین پناهگاه آدم است







اس ام اس عاشقانه وغمگین ۳

از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم . . .


همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی . . .


مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود . . .


دست از سرم بردار برو / ندارم حوصله ی این حرفارو

همه یادگاریات بخوره تو سرت / نه خودتو میخوام نه دردسرت !

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و غمگین ۲

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،

گر چه رفتی از برم اما فراموشم مکن                         با غمت ای آشنا هر شب هم آغوشم مکن

همچه موج اشک از دریای چشمم پا مکش                 در پی خود چون حبابی خانه بر دوشم مکن

من زموج   اشتیاق    تو  سر   پا   آتشم                                 باز با طوفان بی مهرت خاموشم مکن

جوشد امشب جلوی جادوی چشمانت ز جام                در خیال نرگست ای فتنه مدهوشم مکن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،


دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟ نمی یابی نشان هرگز توازعشق وجوانمردی! بروبگذر از این بازار'' ازاین مستی وطنازی ! اگرچون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،


وفا نکن نه به من نه به دیگری!

دستان وفادارت را به سویم دراز نکن

زیرا سوزش بی وفاییت آزارم می دهد

وفای تو را نمی خواهم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری

دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری

من سخاوت دیده ام دل را به هر کس می دهم

شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و غمگین ۱

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،

گر چه رفتی از برم اما فراموشم مکن                         با غمت ای آشنا هر شب هم آغوشم مکن

همچه موج اشک از دریای چشمم پا مکش                 در پی خود چون حبابی خانه بر دوشم مکن

من زموج   اشتیاق    تو  سر   پا   آتشم                                 باز با طوفان بی مهرت خاموشم مکن

جوشد امشب جلوی جادوی چشمانت ز جام                در خیال نرگست ای فتنه مدهوشم مکن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،


دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟ نمی یابی نشان هرگز توازعشق وجوانمردی! بروبگذر از این بازار'' ازاین مستی وطنازی ! اگرچون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،


وفا نکن نه به من نه به دیگری!

دستان وفادارت را به سویم دراز نکن

زیرا سوزش بی وفاییت آزارم می دهد

وفای تو را نمی خواهم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس غمگین ،

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری

دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری

من سخاوت دیده ام دل را به هر کس می دهم

شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

 

ادامه مطلب ...

به نام خدا /سخن مدیر وبلاگ

                                                           به نام خدا 

 

 

 

 

  سلام من محمد مدیر این وبلاگ هستم اگه میشه نظرات خود را بنوسید و ارسال کنید. 

  

  ودر نظرسنجی شرکت کنید.ونکته مهم من برای تبادل لینک موافق هستم.وحاضر به تبادل  

 

 

هستم. 

  

حتما نظر خود را ارسال کنید ودر نظر سنجی شرکت کنید 

  

 

من اماده همکاری باوبلاگ های دیگر هستم  

 

باتشکر مدیر وبلاگ محمد جمنی

هفت مشکل غذایی، هفت راه حل آسان

 

  هفت مشکل غذایی، هفت راه حل آسان

 

 

 

 

یا غذاهای مصرفی شما شامل ترکیب‌های شیمیایی و سمی هستند؟ شما باید از خوردن کدام یک از خوراکی‌ها پرهیز کنید؟

تغذیه سالم به معنی مصرف میوه‌‌‌ها، سبزی‌ها و گوشت‌هایی است که با حداقل فرآوری پرورش می‌یابند و اغلب غیرشیمیایی هستند و به ندرت به آنها مواد افزودنی اضافه می‌شود، اما در چند مورد روش‌های امروزی تولیدکنندگان

ادامه مطلب ...

پسوند «ir.»برای تمام نهادها اجباری شد

پسوند «ir.»برای تمام نهادها اجباری شد

دامنه های اینترنتی

وزیر ارتباطات با ارسال بخشنامه‌ای تمام دستگاه‌های اجرایی کشور را مکلف کرد تا از...

ادامه مطلب ...

گوگل نام “خلیج فارس” را حذف کرد!

گوگل نام “خلیج فارس” را حذف کرد!

خلیج فارس

موتور جست و جوگر گوگل، نام خلیج فارس را از روی خدمات دهنده نقشه (google maps) خود حذف کرده است. به گزارش فارس به نقل از خبرنامه دانشجویان...

ادامه مطلب ...

ایران در چه زمینه هائی مقام اول را در جهان دارد ؟

ایران در چه زمینه هائی مقام اول را در جهان دارد ؟

ایران

  هرچند متاسفانه در بسیاری از پارامترهای مثبت در رده آخرین کشورهای دنیا و در بسیاری از گزینه های منفی در رده اولین های دنیا هستیم؛ اما... ادمه مطلب

ادامه مطلب ...

بیانیه مشترک سایت های خبری ایران درباره ماجرای کاریکاتوریست اراک

بیانیه مشترک سایت های خبری ایران درباره ماجرای کاریکاتوریست اراکی

221644_490

اگر قرار بود که کشیدن کاریکاتور چهره های سیاسی ، ورزشی ،هنری و ... مستوجب شلاق و تعزیر باشد ، می بایست در هر شهری ، شعب متعددی از محاکم به... 

 

ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

در باره ویگذر

وبگذر مجموعه‌ی کاملی از ابزار وب فارسی است که به صورت رایگان در اختیار سایت‌ها و وبلاگ‌های ایرانی قرار می گیرد. در این مجموعه ابزار مورد نیاز به راحتی و با افزودن یک کد html به سایت قابل دسترسی می باشند.
 
 سایت وبگذر فعالیت خود را در تابستان سال 82 با هدف ارائه خدمات پیشرفته به وب‌سایت‌های فارسی آغاز نمود. توسعه مداوم امکانات سایت و به روز رسانی سخت افزاری و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های وب موجب شده است تا هزاران وب‌سایت و وبلاگ فارسی به استفاده از خدمات وبگذر روی آورند.
 
 استفاده از رابط کاربری کاربر پسند (user-friendly) و استفاده آسان بدون نیاز به دانش فنی خاص، از خصوصیات این سیستم می باشد. 

 

http://www.webgozar.com