دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

heh

ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﻣﯿﺸﻦ ﻭ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻨﺪ ﭘﺪﺭِ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ . ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﭘﺪﺭ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﻩ, ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭘﺴﺮ ﻓﺮﺍﺭ ... ﮐﻨﻪ ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺘﻮﺟّﻪِ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﯽ ﺷﻪ ﺑﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝِ ﺍﻭﻧﻬﺎ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﭼﺎﻟﻪ ﺍﯼ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻪ ﻭ ﺗﻤﻮﻡ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﺵ ﮔﻠﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﻩ ﻭ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﺭﻭ ﻣﯿﺸﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻟﮑّﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻪ ﺷﺐ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺍﺯﺵ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﮐﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺍﻭﻥ ﻟﮑّﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻨﻪ ﻭﻟﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺭﻭ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ! ﺷﺐ ﺑﻌﺪ ﻫﻤﺎﻥ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏِ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ . ﻣﺎﺩﺭِ ﺩﺧﺘﺮ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﯿﺸﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺍﻭﻥ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﻟﮑﻪ ﺭﻭ ﺑﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻨﻪ . ﻓﺮﺩﺍ ﺷﺐ ﺯﻧﮓِ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺻﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩﻭ ﺍﻭﻧﻬﺎﻣﺘﻮﺟّﻪ ﻣﯿﺸﻦ ﮐﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﺱ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﺟﻠﻮ ﻭ ﯾﻪﺑﺴﺘﻪ ﺍﯼﺭﻭﺑﻪﺩﺧﺘﺮ ﻣﯿﺪﻩ . ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﺳﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪﻧﮕﺎﻩﻣﯿﮑﻨﻪﻓ ﺮﺷﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﭘﻮﺩﺭ ﺷﺴﺘﺸﻮﯼ ﭘﺮﺳﯿﻞ ﺑﺎ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻤﯿﺰﮐﻨﻨﺪﮔﯽﻓﺭﺍﻭﺍ ﻥ ﻟﮑﻪ ﻫﺎﺭﻭ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﻭ ﻫﯿﭻ ﺭﺩﯼ ﺍﺯ ﻟﮑﻪ ﻫﺎﺑﺎﻗﯽﻧﻤﯿﻤﻮﻧﻪ " ﺷﺴﺘﺸﻮ ﯾﻌﻨﯽ ﭘﺮﺳﯿﻞ ... ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﮔﻪ ﻓﺤﺶ ﺩﺍﺩﯾﻨﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﺎﯼ ﻗﺸﻨﮓ ﻧﻤﯾﮕﻢ

12

ﺳﻼﻡ ﺩﺧﺘﺮﺧﻮﺷﮕﻠﻢ ﻣﻨﻢ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ! ﻣﺎﻣﺎﻧﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ؟ ﮔﻮﺷﯽ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ ﺑﻬﺶ! - ﻧﻤﯿﺸﻪ! ﭼﺮﺍ؟ - ﭼﻮﻥ ﺑﺎﻋﻤﻮ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺭﻓﺘﻦ ﺗﻮ ﺍﻃﺎﻕ ﺧﻮﺍﺏ ﻃﺒﻘﻪ ﺑﺎﻻ ﺩﺭﺭﻭ ﻫﻢ ﺭﻭ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺑﺴﺘﻦ! ﺳﮑﻮﺕ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ﻣﺎﮐﻪ ﻋﻤﻮ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ! - ﭼﺮﺍ ﺩﺍﺭﯾﻢ . ﺍﻵﻥ ﭘﯿﺶ ﻣﺎﻣﺎﻧﻪ . ﺑﺒﯿﻦ ﻋﺰﯾﺰﻡ . اینکاری ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﮑﻦ. ﺑﺮﻭ ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻭﺑﮕﻮ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺧﻮﻧﻪ ! - ﭼﺸﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪﺑﻌﺪ -ﺑﺎﺑﺎ ﺟﻮﻥﮔﻔﺘﻢ. ﺧﻮﺏ ﭼﯽ ﺷﺪ؟ - ﻫﯿﭽﯽ. ﻫﻤﯿﻨﮑﻪ ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻬﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺟﯿﻎ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﻋﺠﻠﻪ ﺍﺯ ﺍﻃﺎﻕ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﭘﻠﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﺪﻭﯾﺪ ﻫﻮﻝ ﺷﺪ ﭘﺎﺵ ﺳﺮﺧﻮﺭﺩ ﺑﺎ ﮐﻠﻪ ﺍﻭﻣﺪ ﭘﺎﯾﯿﻦ. ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍﺗﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ !! ؟ ﺧﻮﺏ ﻋﻤﻮﺳﻬﺮﺍﺏ ﭼﯽ؟ - ﻋﻤﻮ ﺳﻬﺮﺍﺏﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﭘﺮﯾﺪ ﺗﻮﯼ ﺍﺳﺘﺨﺮ. ﻭﻟﯽ ﭘﺮﯾﺮﻭﺯﺁﺏ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﺭﻭ ﺧﻮﺩﺕ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯼﯾﮏ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﺎﻣﺰﻩ ﺍﯼ ﺩﺍﺩ که ﻧﮕﻮ! ﻫﻨﻮﺯﻫﻤﻮﻧﻄﻮﺭ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ! ﺍﺳﺘﺨﺮ؟ ﮐﺪﻭﻡﺍﺳﺘﺨﺮ؟ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﻣﮕﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ...654 ﻧﯿﺴﺖ؟ - ﻧﻪ ! ﺑﺒﺨﺸﯿﻦ ﻣﺜﻞﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ....:))

10

اگر من بزرگ نمی شدم :پدرم هنوز زنده بود.
موهای مادرم سفید نمیشد.

مادربزرگ در ایوان خانه باز می خندید.

غروب جمعه برایم دلگیر نبود.

هیچوقت نمی دیدمت و دلم برایت تنگ نمیشد...

ای کاش من همیشه کودک می ماندم!

چقدر گران تمام شد بزرگ شدن من...!!!

گران تمام شد


اگر من بزرگ نمی شدم :پدرم هنوز زنده بود.


موهای مادرم سفید نمیشد.


مادربزرگ در ایوان خانه باز می خندید.


غروب جمعه برایم دلگیر نبود.


هیچوقت نمی دیدمت و دلم برایت تنگ نمیشد..

.

ای کاش من همیشه کودک می ماندم!


چقدر گران تمام شد بزرگ شدن من...!!!


ساده که باشی.....

ساده که باشی.....
*
*
*
ته دیگ ماکارانیت را می خورند و می گویند ((چرب است تو نخور...))

بخشنده

فقط انسان بودن شرط بخشندگی نیست  !!                                                              

 

ادمهای بزرگ قامتشان بلندترنیست!!                                                                            

 

خانه شان بزرگترنیست!!                                                                                          

 

 ثروتشان هم بیشترنیست  !!                                                                                          

 انها قلبی بزرگ ونگاهی مهربان دارند اگر چه گاو باشد!!

داستان های انسان ها و گاوها

شرافت

 

 

نه مرگ آنقدر ترسناک است و نه زندگی آنقدر شیرین که آدمی پای

برشرافت خود گذارد.

نهج البلاغه

ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﮐﻮﭼﮏ !


ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﮐﻮﭼﮏ !

ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯼ ﺣﺮﻓﺖ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ،

ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺮ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﺑﻮﯼ ﮔﻨﺪ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻣﯿﺪﻫﺪ . . .!

 !!!!!!!!!!

کاشکی یکی بود که فقط با یکی بود …

 

 کاش به جای اینکه دستی بالای دست بود ،

 دستی توی دست بود …

!!!!!!!!!!!!!!!!!

آدمیزاد بی غذا دو ماه دوام می آورد

 بی آب ، دو هفته

بی هوا ، چند دقیقه

بی"وجـــدان"، خـیلی . . .

متاسفانه خیلی !

خوشبختی یافتنی نیست ساختنی است.


خوشبختی یافتنی نیست ساختنی است.

از زندگی لذت ببرید حتی اگر چیز با ارزشی را از دست داده اید...

شیوه ی مخ زدن در کشورهای مختلف

شیوه ی مخ زدن در کشورهای مختلف

فرانسه:

پسر: بن ژور مادام! حقیقتش رو بخواید من از شما خوشم آمده و میخواهم اگر افتخار بدید با هم آشنا شیم!

دختر: با کمال میل موسیو!

ایتالیا:

پسر: خانوم من واقعا شمارو از صمیم قلب دوست دارم و بسیار مایلم که بیشتر با شما آشنا شم!

دختر: من هم از شما خوشم اومده و پیشنهاد شمارو با

کمال میل می پذیرم! 

انگلیس:

پسر: با عرض سلام خدمت شما خانوم محترم!

خانوم من چند وقت هست که از شما خوشم اومده می میخوام اگه مایل باشید باهم باشیم!

دختر: چرا که نه؟ میتونیم در کنار هم باشیم!

ایران:

پسر: پیــــــــــــــــــس ... پیس پیس ...

پـــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــس ... پیییییییییییییس ...

ســــــــوووووووو ... ســــــــــوووو ...

ســــــــــــس ... ســـــــــــــــــــــــــــــــــــس ...

پــــــــِـخخخخخخخخخ ... چِــخـــــــــــــــه ...

هووووووی با تواما! بیا شماره مو بگیر بزنگ!

دختر: خفه شو! کصافطِ عوضی! مگه خودت خوار و مادر نداری

راه افتادی دنبالِ ناموس مردم،بی ناموس!

شماره تو میگیرم فقط واسه اینکه شرتو زود کم کنی!

ساعت 10 زنگ میزنم!

جریان چیه؟؟

جریان چیه؟؟

چرا فاحشه ها خوشگل ترن؟؟

چرا پسرهای خانم باز جذاب ترن؟؟

چرا آدمای الکلی و سیگاری باحال ترن؟؟

چرا با اونایی که دیگران رو مسخره میکنن بیشتر به آدم خوش میگذره؟؟

چرا اونایی که خیانت میکنن.. تهمت میزنن.. غیبت میکنن.. دروغ میگن.. موفق ترن؟؟

چرا همیشه بدا بهترن؟؟

انگار برای خوب بودن باید بد بود......

9


اﯾﺮﺍﻧﺴﻞ !ﻧﻮﮐﺮﺗﻢ !ﺩﺍﺩﺍﺵ !ﺑﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺷﻤﺎﺷﺮﮐﺖﮐﻨﻢ!ﺻﺒﺢ ﺑﻪ ﺻﺒﺢ, ﺳﺎﻋﺖ ٧ ﻣﻨﻮ ﺑﺎ ﺍﺱ ﺍﻡﺍﺱﻓﺮﻭﺵ ﻭﯾﮋﻩﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﮑﻦ .ﺷﺎﺭﮊ ﺟﺎﻳﺰﻩ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮ ﻋﻤﺖ! 1000000ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺷﺎﺭﮊﮐﻨﻢ 100 ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺪﯼ!ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺑﺎﻧﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻡ! ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻧﮕﻮ! ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ !ﻧﮑﻦ ﭘﺪﺭ ﻣﻦ !ﻧﮑﻦ ﺑﻲ ........!ﻣﻦ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﮔﺮﻓﺘﻢ؟ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟ﻧﻨﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟؟؟؟ﮐﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟؟ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺍﺯ ﺟﻮﻭﻭﻭﻥ ﻣﻦ ﺍﺧﻪ ؟ﺩﺱ ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ﻭﺭﺩﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺭ :| ﺑﯽ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﺧﻂ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻟﻪ


8

یک روز صبح در کشور آلمان : یک روز صبح در کشور آلمان مردمی که برای خرید شیر آمده بودند ، در کمال تعجب دیدند شیری که تا دیروز 1 یورو فروخته میشد ، امروز 1.5 یورو عرضه میشود . هیچ کس سرو صداو اغتشاشی نکرد اما ، هیچ کس هم شیر نخرید. بطری های شیر به کارخانه مرجوع شد و همان شب آنگلا مرکل از تلویزیون رسمی آلمان بصورت زنده از مردمان کشورش بابت این گرانی عذر خواهی کرد و از فردا شیر دوباره به قیمت 1 یورو توزیع شد ...!!!! یک روز صبح در کشور ایران : یک روز صبح در کشور ایران مردمی که برای خرید شیر آمده بودند ، در کمال تعجب دیدند شیری که تا دیروز 350 تومان فروخته میشد ، امروز 750 تومان عرضه میشود . همه کس سرو صداو اغتشاشی کردند اما ، همه هم شیر خریدند و حتی از نیاز روزانه نیز بیشتر خریدند !! پاکت های شیر به کارخانه مرجوع نشد و همه به فروش رسید حتی در بازار نایاب نیز شد و فردای همان روز مجددا قیمت شیر افزایش پیدا کرد و به 1350 تومان رسید و همچنان مردم خریدند و کسی هم عذرخواهی نکرد و شیر نیز توزیع شد .....!!!!!!!

هه

اﯾﺮﺍﻧﺴﻞ !ﻧﻮﮐﺮﺗﻢ !ﺩﺍﺩﺍﺵ !ﺑﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺷﻤﺎﺷﺮﮐﺖﮐﻨﻢ!ﺻﺒﺢ ﺑﻪ ﺻﺒﺢ, ﺳﺎﻋﺖ ٧ ﻣﻨﻮ ﺑﺎ ﺍﺱ ﺍﻡﺍﺱﻓﺮﻭﺵ ﻭﯾﮋﻩﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﮑﻦ .ﺷﺎﺭﮊ ﺟﺎﻳﺰﻩ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮ ﻋﻤﺖ! 1000000ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺷﺎﺭﮊﮐﻨﻢ 100 ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺪﯼ!ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺑﺎﻧﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻡ! ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻧﮕﻮ! ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ !ﻧﮑﻦ ﭘﺪﺭ ﻣﻦ !ﻧﮑﻦ ﺑﻲ ........!ﻣﻦ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﮔﺮﻓﺘﻢ؟ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟ﻧﻨﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟؟؟؟ﮐﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟؟ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺍﺯ ﺟﻮﻭﻭﻭﻥ ﻣﻦ ﺍﺧﻪ ؟ﺩﺱ ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ﻭﺭﺩﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺭ :| ﺑﯽ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﺧﻂ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻟﻪ

انشای بامزه وخنده داریک کوچولو درباره ازدواج !

http://www.irannaz.com/user_files/L137692994860.jpg

هر وقت من یک کار خوب انجام میدم مامانم به من می گه بزرگ که شدی برات یک زن خوب می گیرم.تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است

حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند.در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند که کارشان به تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های کوچکی که نکشیده شده.

مهم اشق است !اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم.



مهریه و شیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی کند. همین خرج های ازافی باعث می شود که زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی داییمختار با پدر خانومش حرفش بشود دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود.. خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته خرج عروسی را بدهد.

 
البته من و ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند!اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یک زیر زمینی بگیرد.
 
میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید. ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یک خانه درختی درست کردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شکست.. از آن موقه خاله با من قهر است.قهر بهتر از دعواست. آدم وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری میکند.

اگه شوخی بود چرا بر نمیگردی؟

؟

کسی از بهم زدن از اینا خوشش نمیاد

و
از شوخی خوشش نمیاد

چطوری میتونه بگه که

به شوخی گفتم بهم میزنم !!!


دوست مجازی من...

دوست مجازی من...
چند وقت است برایت مینویسم
و تو میخوانی
وگاهی تو مینویسی و من میخوانم
دوست مــــــــــجازی من
این روزها درد دلهایمان را
به زبان نمی آوریم
تایپ میکنیم
مانده ایم اگر این دنیای مجازی نبود
روی دیوار احساس چه کسی مینوشتیم
نامت زیباست اما افسوس مجازی هستی
پشت هر یک از این نوشته ها یک نفرنشسته است
میخواند،فکر میکند،گاهی هم گریه میکند،یا میخندد
برای چند دقیقه هم که باشد از دنیای واقعی مرخصی میگیری
مینشینی برای دل خودت
گاهی هم شب و روز میچرخی در این دنیای رمز دار
ولی میدانم
قدر تمام لبخندهایت تنها هستی
اگر همدمی بود که مجازی نمیشدی
دوست مــــــــــجازی من
گاهی آنقدر بیخود میشویم بین یک دنیا دروغ و اعتقاد
فراموش میکنیم خودمان را
دور میزنیم منطق و باورهایمان را
میخندیم/گاهی هم دروغ میگوییم
نمیدانم....
شاید این معجزه ی مـــــجازی بودنت باشد
دوست مجازی من
بودنت را قدر میدانم

از **TANHATARINTANHA ***



گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو
از این همه ، تنهایی است ....


از **TANHATARINTANHA ***