دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

10


قضاوت عجولانه

پس از رسیدن یک تماس تلفنی برای یک عمل جراحی اورژانسی، پزشک با عجله راهی بیمارستان... شد , او پس از اینکه جواب تلفن را داد، بلافاصله لباسهایش را عوض کرد و مستقیم وارد بخش جراحی شد ,

او پدر پسر را دید که در راهرو میرفت و می آمد و منتظر دکتر بود. به محض دیدن دکتر، پدر داد زد: چرا اینقدر طول کشید تا بیایی؟ مگر نمیدانی زندگی پسر من در خطر است؟ مگر تو احساس مسئولیت نداری؟

پزشک لبخندی زد و گفت: "متأسفم، من در بیمارستان نبودم و پس از دریافت تماس تلفنی، هرچه سریعتر خودم را رساندم , و اکنون، امیدوارم شما آرام باشید تا من بتوانم کارم را انجام دهم ,

پدر با عصبانیت گفت: آرام باشم؟! اگر پسر خودت همین حالا توی همین اتاق بود آیا تو میتوانستی آرام بگیری؟ اگر پسر خودت همین حالا میمرد چکار میکردی؟

پزشک دوباره لبخندی زد و پاسخ داد: "من جوابی را که در کتاب مقدس انجیل گفته شده میگویم" از خاک آمده ایم و به
خاک باز میگردیم , شفادهنده یکی از اسمهای خداوند است , پزشک نمیتواند عمر را افزایش دهد , برو و برای پسرت از
خدا شفاعت بخواه , ما بهترین کارمان را انجام میدهیم به لطف و منت خدا ,
پدر زمزمه کرد: (نصیحت کردن دیگران وقتی خودمان در شرایط آنان نیستیم آسان است ),
عمل جراحی چند ساعت طول کشید و بعد پزشک از اتاق عمل با خوشحالی بیرون آمد , خدا را شکر! پسر شما نجات پیدا کرد ,
و بدون اینکه منتظر جواب پدر شود، با عجله و در حالیکه بیمارستان را ترک می کرد گفت : اگر شما سؤالی دارید، از پرستار بپرسید ,
پدر با دیدن پرستاری که چند لحظه پس از ترک پزشک دید گفت: "چرا او اینقدر متکبر است؟ نمی توانست چند دقیقه صبر کند تا من در مورد وضعیت پسرم ازش سؤال کنم؟
پرستار درحالیکه اشک از چشمانش جاری بود پاسخ داد : پسرش دیروز در یک حادثه ی رانندگی مرد , وقتی ما با او برای عمل جراحی پسر تو تماس گرفتیم، او در مراسم تدفین بود , و اکنون که او جان پسر تو را نجات داد , او با عجله اینجا را ترک کرد تا مراسم خاکسپاری پسرش را به اتمام برساند."
هرگز کسی را قضاوت نکنید چون شما هرگز نمیدانید زندگی آنان چگونه است و چه بر آنان میگذرد یا آنان در چه شرایطی هستند

8


 ﻫﯽ به آدم گیر میدن که ﺑﺮﻭ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮ دیگه
.
ﺧﻮﺏ ﮐﯽ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮن آخه؟!
.
ﺳﺘﺎﺭﻩ ﮐﻪ ﺷﺒﺎ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﺸﻤﮏ ﻣﯿﺰﻧﻪ
ﺳﺤﺮ ﮐﻪ ﺩﻡ ﺻﺐ ﻣﯿﺎﺩ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺲ ﺩﯾﺸﺐ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩﻩ
ﺳﺎﯾﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﺗﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ
ﺭﺍﺿﯿﻪ ﮐﻪ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﺁﺭﺯﻭ ﺭﻭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﮑﻨﻦ
ﻋﺴﻞ ﺭﻭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺨﻮﺭﻧﺶ
ﺑﻬﺎﺭ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﻣﺴﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﺧﯿﺲ ﻣﯿﺸﻦ
ﻣﮋﺩﻩ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﺮﺟﺎ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﻣﯿﮑﻨﻦ
ﺩﺭﯾﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻟﺒﺶ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺍﺭﻩ
ﻃﻼ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﯽ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺑالا!

7


کمک خلبان داشت با خلبان صحبت میکرد،حواسش نبود که بلندگو روشنه.گفت برم بشاشمو بعدش


ترتیب این مهماندار خوشگلو بدم.مهماندار سرخ شد بدو رفت ببینه این چه حرفی که کمک خلبان زد که


پاش گرفت به پای یه پیرزنه خورد زمین. پیرزنه:دخترم عجله نکن گفت اول میرم می شاشم

6

گاهی کسی را دوست داریم اما او نمیفهمد.گاهی کسی ما را دوست دارد اما ما
نمیفهمیم.
خلاصه یه مشت نفهم دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم.

5


ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ﺭﻓﺘﯽ ﺣﻤﻮﻡ
.
.
.
ﺣﻮﻟﺖ ﯾﺎﺩﺕ ﺭﻓﺘﻪ !
.
.
.
ﺩﺍﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ : ﯾﮑﯽ ﺣﻮﻟﻪ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﺭﻭ ﺗﺨﺘﻢ ﺑﺪﻩ
.
.
.
.
.
.
ﺩﺭ ﯾﮑﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺸﻪ ﯾﻪ ﺩﺳﺘﯽ ﺣﻮﻟﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﻬﺖ
.
.
.
.
.
.
ﻣﯽ ﮔﯿﺮﯼ، ﺗﺸﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
.
.
.
ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺧﺸﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
.
.
.
ﻟﺒﺎﺱ ﻣﯽ ﭘﻮﺷﯽ
.
.
.
.
.
.
ﺩﺳﺘﺘﻮ ﮐﻪ ﻣﯿﺬﺍﺭﯼ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﮕﯿﺮﻩ ﺩﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﯽ ﺑﯿﺎﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﻔﺘﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺗﻦ ﻭ ﺗﻮ ، ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻮﺩﯼ !!!
.
.
.
ﺣﺴﺘﻮ ﺑﮕﻮﻭﻭﻭ؟ :|

4

خبر فوری !!
گروه تروریستی دولت اسلامی (داعش )به 18 کیلومتری مرز ایران رسیدن.
کرمانشاه در خطر کامله.
سرعت عجیب حرکت این گروهک تروریستی در پیشرفت های زمینی باعث حیرت کارشناسان نظامی جهان شده.
خبرنگار شبکه سی ان ان برای اولین بار موفق شده با ابومحمد فرمانده این گروهک تروریستی مصاحبه کرده و دلیل این پیروزی سریع رو جویا بشه.
ابومحمد : ما سالها تحت محرومیت بودیم.
همیشه به ما توهین می کردن.
عقاید ما مسخره می شد.
هر جا می خواستیم عملیات انتحاری انجام بدیم جور نمی شد.
توی سوریه و یمن و بحرین و ... کلی عملیات انجام داده بودیم که همش منجر به تلفات شد.
واقعاً شرایط بدی داشتیم.
تا اینکه یک روز یکی از دوستام که رفته بود ایران عملیات انتحاری انجام بده و بمبش منفجر نشده بود تو برگشت برای من یک جفت کفش تن تاک سوغاتی آورد.
از روزی که اونا رو پام کردم همه مشکلاتم حل شده.
دیگه کسی به ما توهین نمی کنه.
همه تیم انتحاری ام خودشون رو با موفقیت منفجر کردن.
از اون موقع برای تمام نیروهای سلفی ام کفش تن تاک گرفتم و این سرعت در پیشروی رو مدیون کفش تن تاک هستم و استفاده از اون رو به همه توصیه می کنم.

3

 

از فیسبوک



سلام. مشکل من جوریه که فقط می‌تونم تو همین پیج مطرحش کنم. من تازه ازدواج کردم و شوهرمم رو خیلی دوست دارم. ولی یه مشکل بزرگ با ایشون دارم اونم باد معده هست. ایشون جلوی من این کار رو انجام میده توی خونه و گاهی اوقات صداش انقدر بلنده که لرزه به اندام من میفته. هر چی بهشون میگم که چنین چیزایی اصلا تو خانواده ما عادی نبوده و همه ادب رو رعایت میکردند ولی ایشون به من میگه سوسول. سوالم از شما اینه که چکار کنم که این عادتش رو کنار بذاره؟ من نمیتونم اصلا کنار بیام باهاش

حالا کامنتهای کاربرها :

-با پتروس فداکار صحبت کن ... ضمناً مشکل شما خیلی خاصه باید تو کمیسیون موارد خاص مطرح شه

-مرد باید بگوزه خواهر من :|
خوبه بره جلو زن غریبه بگوزه؟
توام پا به پاش بگوز جدی میگم :{

-نمی تونی از کسی که داری باش زندگی می کنی بخوای نگوزه،خونشه نرفته که تو اخبار ساعت 9 بگوزه

-خب میدونی.موقع اون کار بدن استایل خاصی میگیره...سعی کن به اون استایل شرطی بشی که تا میخواست اتفاق بیفته بری تو چهارچوب در یا زیر میز...یادت نره،رادیو،چراغ قوه،غذاهای کنسروی و باتری زاپاس از اوجب واجباته...

-عزیزم طبق قوانین پاسکال گوزی که بتونه باعث لرزه به اندام شما بشه ، فشارش میتونه خیلی از اندام حیاتی فردی که این کار رو انجام داده تهدید کنه! شوهرت را یک دکتری چیزی نشان بده جاییش چیز نشده باشه :))

-مردی که صدای باد معدش تن زنش رو نلرزونه، مرد نیس که، جاستین بیبره!
بعدشم، نشون میده شما غذاهای خیلی خوبی درست میکنی و دِلیوری میده، تشکر میکنه! نشونه خوبیه!!!

-آیا فواید گوز را میدانستید؟؟؟
1- رفع خستگی
2- رفع دل درد
3- سفیدی چهره
4- بهبودی بیماریهای گوارشی
5- ایجاد رعب و وحشت در شب
6- ایجاد خشنودی دوستان
7- ایجاد تنوع در بوی میحط
8- از بین بردن یکنواختی در زندگی
9- تست حس بویایی اطرافیان
10- ایجاد فضای ازادی و دموکراسی ...
( متاسفم برا کسایی که هنوزم فک میکنن گوز چیز بدی یه ... )

-همین کارا رو میکنید مردا از خونه فرارى میشن دیگه ، شما باید تشویقش کنید تازه رو تحریرش کار کنه شاید رفت آکادمى ...

-این یعنی رابطه تون جا افتاده دیگه

2

خدا نکنه فقط ............

تو خونه باشی منتظر کسی !!!

یا داری با کسی سکس میکنی !!!

یا کل مجتمع کلیداشون جامونده زنگ ادمو میزنن ...

یا همون روز همه اشتباهی زنگ میزنن ...

یه مامور اب و برق و گاز پشت سر هم میان کنتور بنویسن ...

یا همسایه بقلی پیاز میخاد نون میخاد درد بی درمون میخاد زهر مار میخاد
اصن فکر میکن همون دست رو عشقه ..........همه جقی ها حمایت کنید

1


پسری گقت : ﻣﻦ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺭﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺖ دخترم ﻭﺍﺭﺩ
ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﯽ ﻫﻮﺍ ﺑﻐﻠﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﻓﺸﺎﺭﺵ ﺩﺍﺩﻡ ﺍﻭﻧﻢ
ﮔوزیدددد ..... |:
ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﺪﯾﺪﻣﺶ
ﻫﺮﺟﺎ ﻫﺴﺘﯽ ﺑﯿﺎ ﻋﺐ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺁﺩﻣﯿﺰﺍﺩﻩ ﺩﯾﮕﻪ !!
:| ﺑﺎﺩﻩ ﻣﻌﺪﺳﺖ ﺩﺭ ﻣﯿﺮﻩ

توجاده پلیس جلویه ماشین ومیگیره میگه:شماازصبح تا
حالااولین نفری هستی که
کمربندت وبستی
80هزارتومان جایزه بهتون
تعلق میگیره میخوای باهاش
چیکارکنی؟
مردمیگه :باهاش میرم گواهینامه میگیرم!
زنش میگه:نه ...جناب سروان شوهرم هروقت شیشه میکشه پرت وبلازیاد
میگه...!!
بچه ازعقب میگه :چی شد
دستگیرمون کردن؛من که گفتم ماشین دزدی کارخوبی نیست...؟؟!
یه صداازصندوق عقب میگه:
چی شد...
ازمرز ردشدیم؟؟!!