دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

آرزو ها ...

آرزو ها ...

 

در کنار همه ی آرزوهایی که برایت می کنم ؛

آماده ام همه چیز را فدا کنم تا این آرزوها به واقعیت در آیند ...

می خواهم سعادتمند باشی .

می خواهم قلبت را آکنده از احساس شگفتی

و سرشار از شهامت و امید کنی .

می خواهم به آن دوستی دست یابی که کم از گنج نیست

و آن عشق که زیبایی جاودانه دارد .

می خواهم خشنود باشی ،

آن خشنودی که شیرین است و موقر

آن خشنودی درونی که می آید و هرگز باز نمی گردد .

می خواهم نهایت بهره را از لحظه ببری

می خواهم واقعا درک کنی که تا کجا یگانه و نادری .

می خواهم به یادت بیاورم که شاید خورشید لحظه ای از نظر پنهان شود

ولی هرگز از درخشیدن باز نمی ماند .

آرزو دارم کلماتی را بشنوی که نیازمند شنیدن آنها هستی .

و آن گاه که در آینه می نگری ؛ چهره ای شاد عاشقانه در تو بنگرد .

می خواهم به بینشی دست یابی که جمال درون و برون هر دو را ببیند .

می خواهم رویا هایی شیرین داشته باشی

می خواهم لحظه هایی داشته باشی که نغمه سرایی کنی ؛

پای بکوبی ؛ و بی پروا بخندی .

می خواهم توانا باشی تا اوقات خوش را بهتر و اوقات سخت را آسان تر طی کنی .

می خواهم از کارهای شگفت انگیزی که می کنی ؛

میلیونها لحظه ی رضایت بر تو بوسه زنند

و می خواهم راهی بیابم که به زبانی ناگفته به تو بگویم چقدر برایم مهمی !

در کنار همه این آرزوهایی که برایت دارم

می خواهم هر کجا که هستی و به هر کاری که مشغولی

در زندگی روزی نیاید که در آن جز بهترین ها را برایت بخواهم...
نظرات 1 + ارسال نظر
fatemeh دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:48 http://www.fati-f2013.blogfa.com

این منم مزاحمی که آشناست
هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است
به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟
الو ....
دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟
چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر
صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟
اگر اجازه می دهی برایت درد دل کنم
شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست
دل مرا بخوان به سوی خود تا که سبک شوم
پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست
الو ، مرا ببخش ، باز هم مزاحمت شدم
دوباره زنگ می زنم ، دوباره ، تا خدا خداست
دوباره ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد