دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

خدای خوبمممم

بنام او...

 دوباره قلبمو بدست گرفتمو میخوام از بی وفایی های دنیا بنویسم..

آخ خدا جونم چقدررررررر دلم گرفته از همه..

میدونی چیه؟قربونت برم! این روزا دیگه هیچکی واسه کسی ارزش قائل نمیشه..همه فقط خودشون رومبینن..

فقط واسه منافع خودشون تلاش میکنن..

انسانیت کم رنگ شده

خداجون فکر نکنی اینارو که دارم میگم یعنی من انسانیت یادم مونده ها؟ نه!

کم کم داره از یاده منم میره.........

خب خدا جون قانون طبیعت همینه ,عادت میکنی , ولی اگه من مثل این آدمای بی معرفت بودم که الآن عذاب

نمی کشیدم...

آدما سوء استفاده میکنن تا می فهمن یه ذره برات مهمن..

هر جور دوس دارن باهات تا میکنن بدجورم تا میکنن ها

کاری می کنن از همه کس و همه چیز خسته بشی

فراری میشی...

خداجون تو خوب درکم میکنی...میدونی که واسه کسی از همه چی گذاشتن یعنی چی...

همه چی فقط مادیات نیس...

از خودت بگذری واسه کسی, از غرورت, از شائنت, از خونوادت, از درس,از کار...

بخاطر این احساس ..........

آ ه ه ه ه ه خدا ا ا ا ا ا ا ا بدجورر دلم گرفته

کمکم کن

تنهام نزار

عاشششششششششششششششششششقتم خدای خوب من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد