دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

خبر خوش برای نهادهای نظارتی؛ «ایرج» درگذشت

بدون رسیدگی به تخلفات میلیاردی؛
وی به عنوان نماینده تشکیلات اطلاعاتی رژیم اسرائیل و در پوشش اقتصادی نمایندگی شرکت دولتی "زیم لاین" این رژیم، محموله های ارسالی صهیونیستها برای شاه معدوم را که عموماً خریدهای نظامی و مخابراتی بوده به ایران منتقل می کرده است.
به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، در حالی که چند ماه اخیر رسانه ها از تخلفات گسترده اقتصادی و مفاسد "ایرج -ج" یکی از وابستگان رژیم پهلوی خبر داده بودند، خبرها از فوت وی در یکی از کشورهای همسایه ایران در روزهای اخیر حکایت دارد.

"ایرج - ج" به دلیل کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در دفتر کار خود در شرکت "پارس ..." به 30 سال حبس و سپس در دادگاه تجدید نظر به 15 سال زندان محکوم شد. این فرد با وجود محکومیت سنگین، مدت کوتاهی بعد به دلایل نامعلوم(!) آزاد و با تشکیل شرکتهای صوری اقدام به کسب نمایندگی های مهم و امتیازات خاص از بزرگترین کمپانی های جهانی کرد.

وی به پشتوانه ارتباطات خود با "فرهاد- د" مشاور اقتصادی و از نزدیکان یکی از مسوولان سابق کشور توانسته نمایندگی فروش یکی از معتبرترین شرکت های ماشین آلات را به نام خود کرده و با ارتباطات مسئله دار با برخی از دستگاههای کشور ثروت های هنگفتی را به نام خود کند.

"ایرج" همچنین با پشتوانه این ارتباطات موفق به دریافت مبالغ کلانی از شرکت بزرگ فولاد سازی کوبه ژاپن برای امکان ادامه فعالیتهای خود در ایران شده است.

نکته قابل توجه در این میان شرکتهای صوری ثبت شده فیمابین ایرج- ج و فرهاد -د است که منافع حاصله از فروش ارز و ارتباطات کلان مالی ناشی از واردات ماشین آلات وی به جای استفاده عمومی و کمک به پیشرفت کشور، به حساب این افراد واریز می شده است.

نکته عجیب در این میان وجود اسنادی است که نشان می دهد "ایرج -ج" پیش از پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی ها نزدیکی به سرویس اطلاعاتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی داشته و به مدت 7 سال به عنوان نماینده خطوط دریایی رژیم اسرائیل در ایران فعالیت می کرده است.

وی در این مدت به عنوان نماینده تشکیلات اطلاعاتی رژیم اسرائیل و در پوشش اقتصادی نمایندگی شرکت دولتی "زیم لاین" این رژیم، محموله های ارسالی صهیونیستها برای شاه معدوم را که عموماً خریدهای نظامی و مخابراتی بوده به ایران حمل می کرده است.

طبق این اسناد حتی در جریان اعتصابات منتهی به پیروزی انقلاب در بنادر جنوب ایران، "ایرج- ج" به عنوان مخبر ساواک عمل کرده و عملاً با ایجاد شکاف در فعالیت های مبارزان، به همکاری های خود با مسئولان رژیم اشغالگر قدس و همکاری در زمینه حضور کشتی های اسرائیل در بنادر ایران و فعالیتهای پیدا و پنهان آنان در زمینه های کمک به رژیم شاهنشاهی ادامه داده است.

با وجود این وابستگی ها و فرار نامبرده به خارج از کشور پس از پیروزی انقلاب، وی توانسته است با همکاری عناصر فاسد مرتبط با خود نمایندگی برخی از معتبرترین شرکتهای خودروسازی و راهسازی کشور کره جنوبی و ژاپن را به طور انحصاری در ایران به نام خود کرده و صدها میلیارد تومان منافع حاصله را صرف فعالیت های مخرب و مشکوک خود کند.

پیگیری های چند ساله در خصوص برخی از اتهامات این متخلف اقتصادی تاکنون حداقل منجر به صدور حکم از سوی قضات قاضی مستقیم پرونده مبنی بر 43 میلیارد جریمه در یک پرونده و گزارش کارشناسی 70 میلیارد تخلف در پرونده دیگر شده اما با وجود تلاش قضات رسیدگی کننده و حکم صادره از سوی ایشان و گذشت بیش از 500 روز از این اقدام و نظریه صریح هیات کارشناسی، تاکنون منجر به اجرای احکام نشده و پرونده وی در فرآیند رسیدگی قضایی به سر می برد که با فوت وی به نظر می رسد باید پیگیری این تخلفات را برای همیشه به فراموشی سپرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد