دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

تملق احمدی‌نژاد را متوهم کرده ا

روزگذشته مجلس شورای اسلامی کانون پرشورترین تحولات سیاسی کشور بود ، جایی که جنگ اعتبار نامه ها ، مجلس نهم ۱۰ روزه را وارد نزاعی فرسایشی کرده است ! طبیعتا روزنامه های کشور نیز از چنین تحولاتی بی نصیب نبودند و نخواهند بود.
گروگان گیری دربهارستان؛درمجلس شورای اسلامی!
به گزارش افکارنیوز به نقل از تابناک، در همین ارتباط روزنامه اعتماد از شکست دوستانه حداد عادلی سخن گفته است که با پای شکسته با دشداشه برای شرکت در انتخابات ریاست مجلس حضور یافت و البته شکست خورد. در ماجرای اعتبار نامه ها نیز برخی از نمایندگان اعتراض متقابل نماینده مبارکه به اعتبار نماینده های تهران را «گرو کشی» خواندند و برخی دیگر آن را به اشتباه «گروگان گیری» نامیدند و خواهان اصلاح آئین نامه شدند . آنچه مشخص است مجلس ده روزه ، با بی حرمت هایی آغاز شده است که حد یقفی را نمی توان برای آن مشخص کرد.

روزنامه اعتماد همچنین در صفحه سوم خود به سفر احمدی نژاد و پوتین به چین اشاره کرده است ،سفری که به ایده این روزنامه غرس کردن درختی است که میوه آن در سوریه و در مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ مشخص خواهد شد. سخنرانی سید علی خمینی در یکی از شهر های استان کرمان هم نظر اکثر روزنامه ها را به خود جلب کرده است جایی که وی از حفظ دستاورد های دولت های قبلی و کنونی خبر داده و گفته است که حفظ نظام به معنای نادیده گرفتن مشکلات نیست .

روزنامه آرمان اما در تیتر اول صفحه نخست خود به نقل سخنان سید علی خمینی در جمع مردم شهرستان نوق پرداخته است که طی آن ایشان به برشمردن ویژگی های امام راحل (ره) پرداخته و گفته است: حفظ نظام به معنی پوشاندن ضعف ها نیست بلکه هرکجا که ضعفی وجود دارد باید گفته شودتا در صدد رفع آن برآییم.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست خود زیر تیتری با عنوان: فانونس دستی اصولگرایان؛ چراغ روشن اطلاح طلبی، موضوع شروع تحرکات سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری را مطرح کرده و آورده است که اصولگرایان با فانونس دستی از همکنون درحال کنکاش پیرامون احوالات اصلاح طلبان هستند، درحالی که اصلاح طلبان با چراغی روشن هرآنچه هست عرضه می کنند.

روزنامه ابتکار نیز در صفحه نخست خود موضوع انتخاب هیئت رئیسه مجلس را پررنگ کرده و تیتری با عنوان: پای حداد بازهم به هیئت رئیسه باز نشد، را به عنوان تیتر اول امروز خود انتخاب کرده است. در صفحه اول خود بخش مهمی را به صحبتهای محمود احمدی نژآد قبل از سفرش به چین وموضوع پیشنهاد وی برای حل بحران اقتصادی جهان را هدف گرفته است.

این روزنامه در سرمقاله امروز خود به قلم محمد علی وکیلی، موضوع حملات سایبری علیه کشور را مطرح کرده و عنوان کرده است که فضای سایبر تحولی عظیم در عرصه های مختلف بوجود آورده و قرن بیست و یکم با سایر قرنها تفاوت ماهوی دارد و چشم انداز راهبردی آینده را نباید با پارامترهای کهن رصد کرد.

همچنین در صفحه جامعه خود، این روزنامه به مسئله پوشش اسلامی و کلید خوردن فاز دوم آن با راه اندازی ژورنال مد و لباس پرداخته است.

روزنامه آفتاب نیز موضع انتخاب هیئت رئیسه مجلس و جنجال اعتبار نامه ها در مجلس را به عنوان موضوعات اصلی امروز خود انتخاب کرده است.

اما با فاصله از روزنامه های اصلاح طلب، در اولین قدم به سراغ ملت ما رفتیم که موضوع تورم ۳۲ درصدی هزینه های تولید را عنوان اول صفحه نخست خود انتخاب کرده. همچنین موضوع سفر احمدی نژاد به چین و پیشنهادهای وی نیز در صفحه نخست این روزنامه پررنگ شده است و از وسیی انتخاب هیئت رئیسه مجلس نیز از چسم این روزنامه پنهان نمانده است. اما در صفحه دوم خود، به نقل سخنان حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی زیر این تیتر پرداخته است؟: رئیس جمهور بعدی باید فراجناحی باشد.

رسالت اما در صفحه اول خود به نقل سخنان علی اکبر ولایتی در همایش بین المللی امام خمینی پرداخته که طی آن وی عناون کرده است که آمریکا مانع از به نتیجه رسیدن انقلاب مصر و سایر کشورهای اسلامی است. این روزنامه همچنین در صفحه اول خود، مسئله مقابله به مثل سوریه با غرب و اخراج ۱۷ سفیر و دیپلمات غربی از دمشق را مطرح کرده است.

جمهوری اسلامی، تیتر درشت امروز خود را به مسئله شکایت ایران از ۲۰ شرکت نقتی به علت عدم پایبندی آنها به قراردادهای انجام شده، اختصاص داده است و در کنار آن به موضوع انتخاب هیئت رئیسه مجلس و ابقای علی لاریجانی در این سمت پرداخته است.

سرمقاله امروز این روزنامه به موضوع سوریه و احتمال دخالت یکجانبه نظامی آمریکا در آن اختصاص دارد که طی آن عنوان شده: آمریکا ابتدا تلاش کرد با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل به دخالت نظامی در سوریه بپردازداما با مخالفت روسیه و چین اکنون زمزمه حمله نظامی یکجانبه به سوریه را به راه انداخته است. این سرمقاله در انتها نتیجه گرفته است که اگر آمریکا به حمله نظامی در سوریه روی آورد نتیجه ای جز شکست عایدش نخواهد شد.

روزنامه کیهان، امروز مسئله نامه مردم بحرین به رهبر معظم انقلاب را موضوع درشت خود قرار داده و زیر تیتری با عنوان: حمایت امام خامنه ای پشتوانه انقلاب بحرین است، به قدردانی ائتلاف یاران چهاردهم فوریه بحرین از حمایت های حضرت آیت الله خامنه ای از انقلاب مرم بحرین پرداخته است.

انتخابات هیئت رئیسه مجلس، نقش سازمانهای اطلاعاتی غرب در انفجارهای بغداد و موضوع شکایت ایران از ۲۰ شرکت نفتی از جمله دیگر موضوعاتی است که این روزنامه در صفحه اول خود بدانها پرداخته است.

این روزنامه همچنین در صفحه تصویر روز خود، موضوع رسانه اسلامی از دیدگاه امام خمینی را مطرح کرده و همچنین به رسالت رسانه ملی در قبال بدحجابی و مسئولیت های آن پرداخته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد