دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

مرغی که تخم دوقلو گذاشت!



مرغی که تخم دوقلو گذاشت!
زن تگزاسی پس از شکستن تخم‌مرغ در کمال تعجب یک تخم‌مرغ دیگر داخل آن پیدا کرد.


به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، "کوکی اسمیت" گفت: «برای جمع‌آوری تخم‌مرغ به آشیانه مرغ‌هایم رفتم که تخم‌مرغی بزرگتر و سنگین‌تر از تخم‌های معمولی پیدا کردم. اما وقتی آن را شکستم و تخم‌مرغ کامل دیگری داخل آن پیدا کردم، شوکه شدم.»

به گفته اسمیت، این پدیده نادر در پی برگشت تخم‌مرغ در حال رشد به تخمدان پرنده و احاطه آن توسط یک تخم‌مرغ دیگر اتفاق می‌افتد.
به گزارش ایسنا به نقل از یونایتدپرس، اسمیت گفت: «من و همسرم تصمیم گرفتیم که محتویات هیچ‌کدام از این تخم‌ مرغ‌ها را مصرف نکنیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد