دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

دیشب

دیشب باران می بارید... 

و من که دلتنگ باران بودم، زیر آن رفتم و خود نیز باریدم! 

باریدم از دوری تو! 

باریدم از نبودنت...  

می گویند دعایی که در وقت باران میکنی، مستجاب میشود... 

و من خیلی به آرزو هایم فکر کردم... 

ولی تنها یک دعا کردم... 

بقیه آرزو هایم به چشمم نیامدند... 

تنها دعا کردم که خوب باشی و خوب بمانی!!! 

همین... 

حال تنها همین برایم اهمیت دارد... 

آرزو های کوچک که، نداشتم ولی آرزوهای بزرگ هم پیش چشمانم رنگ باخته اند و بی ارزش شده اند!!! 

هم اکنون تو تنها واقعیت جهان هستی... 

که غیر از تو به فکرم راه پیدانمیکند... 

کاش تنها در فکرم نبودی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد