دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

دلم هوای تنهایی و کودکی را کرده...

دلم هوای تنهایی و کودکی را کرده... 

 

راستی خدا

دلم هوای دیروز را کرده

هوای روزهای کودکی را

دلم می خواهدمثل دیروز قاصدکی بردارم

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد

دلم می خواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم

الفبای زندگی را

می خواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند

دلم می خواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان هر چه می خواهید بکشید

این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو

دلم می خواهد این بار اگر گلی را دیدم

آن را نچینم

دلم می خواهد....

می شود باز هم کودک شد؟؟؟

راستی خدا !

دلم فردا هوای امروز را می کند!!!!!!

راستی خدا تا یادم نرفته...راسته میگن....

تنهایی را بلندترین شاخه درخت خوب می فهمد....

انگار هر چه بزرگ تر می شویم تنها تر می شویم.....

به راستی خدا از بزرگی تنهاست ..... یا از تنهایی بزرگ !!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
غزال چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 http://aram65.blogfa.com

زیبابوووووووود.مرسی

ممنون دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد