دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

عجب آدمیم من

       عجب آدمیم من !!


امروز که از خواب بیدار شدم از خودم پرسیدم :

زندگی چه می گوید ؟

جواب را در اتاقم پیدا کردم

سقف گفت : اهداف بلند داشته باش!

پنجره گفت : دنیا را بنگر!

ساعت گفت : هر ثانیه با ارزش است!

آیینه گفت : قبل از هر کاری به بازتاب آن بیاندیش!

تقویم گفت : به روز باش!

در گفت : در راه هدف هایت سختی ها را هل بده و کنار بزن!

زمین گفت : با فروتنی نیایش کن!

و در آخر،تخت خواب گفت : ولش کن بابا بگیر بخواب !!!!!!!!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
شمیم دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:23

و تو به حرف کدوم گوش دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

به حرف همه

فرهان سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:29

به حرف همشون نمیشه گوش داد

77 چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:43

ایول واقعا همینه!!!!

Mohammad پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:58

فقط حرف تخت خواب رو باید گوش کرد

مایسا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:10

like

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد