دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

هییییییس


هیس دلکم
کمی آرام تر تنها شو
بی صداتر بشکن
آهسته تر سراغش را بگیر
ممکن است بیدار شود
وجدان نداشته اش !!

..................

مشترک مورد نظر من!!
خسته شدم از طعنه های آن صدای تکراری!
باور کن اگر خودت بگویی که "خاموشی"...!
آرام تر با خودم کنار می آیم

...............

آه است خیابان به خیابان / از این همه بی تفاوتی در عجبم
تو مثل مسافری که دیرش شده است / من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !!

............

هر کی از من گذشت واسه من درگذشت....روحش شاد و یادش گرامی !!

...........

دوست ندارم کسی رو از دست بدم،ولی اگه کسی بخواد منو از دست بده،با کمال میل کمکش می کنم.

..........

در دنیایی که حتی روزی روح خودم هم ترکم خواهد کرد،هیچ انتظ-اری از دیگران نیست!!

..........

اگر وقت نداری حالم را بپرسی،
درک-ت می کنم،
اگر وقت نداری با من صحبت کنی،
درک-ت می کنم،
اگر وقت نداری مرا ببینی،
درک-ت می کنم،
اما اگر بعد از تمام این ها،دیگر دوستت نداشتم،این بار نوبت توست که درک-م کنی !!

نظرات 2 + ارسال نظر
پوریا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:20

خوب بود مرسی

تشکر

تشکر پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:07

یه لیوان از تو اون کابینت بردار
خب.
پرتش کن زمین.
خب.
شکست؟
آره.
حالا ازش عذرخواهی کن.
ببخشید لیوان. منظوری نداشتم.
دوباره درست شد؟
نه…
متوجه شدی . . .!!؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد