دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

ن عزیزم متاُسفانه ریاضیم ضعیفه نمیتونم آدم حسابت کنم...رفتی؟؟؟؟


(اینو یکی از دوستام درست کرد..یعنی ک هر کدوم رو از جایی گرفت .گلچین کرد..بعد درستش کرد...این دوستم که درست هم کلاسیم میشه.اسم اون امیرحسین تمسکنی)



*    ببین عزیزم متاُسفانه ریاضیم ضعیفه نمیتونم آدم حسابت کنم...رفتی؟؟؟؟

خب پس از جوب برو تا در جریان باشی!      *

$    راستی کنجد زیاد بخور؛میگن واسه حافظه خوبه

....شاید یادت اومد چه خوبی هایی در حقت کردم!!      %

#    اون خری که تو چشمای من دیدی،سایه ی خودت بوده..شک نکن!     #

@    ببین...! با اعصاب من بازی نکن؛بخوام باهات بازی کنم؛شهربازی میشیا؛!!!    @

^      عزیزم ورژن جدید لاشی بودن اومده رو خودت نصب کن عقب نمونی؛       ^

&    اگه خیلی خواهان داری فک نکن خیلی نابی,جنس ارزون مشتری زیاد داره   &

(.اونی که رفت لیاقت موندن نداشت گور بابای قبلیا

..سلام عرض میکنم به بعدیا......)

(اینو یکی از دوستام درست کرد..یعنی ک هر کدوم رو از جایی گرفت .گلچین کرد..بعد درستش کرد...این دوستم که درست هم کلاسیم میشه.اسم اون امیرحسین تمسکنی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد