دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....
دانلود باران

دانلود باران

مهمترین درسی که از زندگی آموخته ام این بود که: هچکس شبیه حرفهایش نیست.....

جایت خالیست .

چه دلم دلگیر است …


و چه دلم دلتنگ است …


و نگاهم خـوش یک خـاطـره است …


خوش آن سوی نگاهی که به من امید داد ..


کــاش مـی بـودی …


دل من جای تو را می بیند…


اشک هایم جاریست ،


که چه جایت خالیست …




اختلاف نداریم


کمی جغرافیای ما مختلف است!!

.

.


قلب من شمال شرقی تنم می تپد


قلب تو جنوب مرکزی ات!

.

.


من دلتنگ ماضی توام که بعید شده


تو اسیر حالی ،

.

.

 

فرقی ندارد ساده یا استمراری


فصل مشترکی که نود درجه اختلاف دارد!

.

.


رویا های تو  ... کابوس های من ...



*   *    *   *   *


پ . ن :


دلگیرم از دنیایی که امروزش در باور دیروزم نمی گنجد ...!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد